Ocean Drive Ft. DJ Oriska - Some People (Letra y video)

[postlink]http://videosdeyoutubegratis.blogspot.com/2010/09/ocean-drive-ft-dj-oriska-some-people.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=rOsvUI5g3m0endofvid [starttext] Letra - Video - Ocean Drive Ft. DJ Oriska - Some People
Some people make it
What can I do
I just want to live on my desire
Some people bring it
What can I do

ohh baby... oho...

Some people make it
What can I do
I just want to live on my desire
Desire..

Some people bring it
What can I do do do dododo

x2
Dans tous mes soupirs,
Je ressens ton désir
je garde ton odeur
Sur moi pendant des heures

Some people bring it
What can I do
I just want to live on my desire
Desire..

Some people break it
What can I do
ohh baby... oho...
Some people bring it
What can I do

I just want to live on my desire
Desire..
Some people break it
What can I do
ooh baby... oho baby..
Dans tous mes soupirs,
Je ressens ton désir

x2
Dans tous mes soupirs,
Je ressens ton désir
je garde ton odeur
Sur moi pendant des heures
Some people bring it
What can I do

I just want to live on my desire
Desire..
Some people break it
What can I do
I just want to live on my desire
Desire..

Some people bring it
What can I do
ohh baby... oho..
x2

Dans tous mes soupirs,
Je ressens ton désir
je garde ton odeur
Sur moi pendant des heures
ohh baby... oho..

Some people break it
What can I do
I just want to live on my desire
Desire..

Some people break it
What can I do
ohh baby... oho...
¿Que tal te pareció la canción de Ocean Drive Ft. DJ Oriska - Some People? [endtext]

0 comentarios:

Publicar un comentario

Deja tu comentario :)